BORANG MAKLUMAT KS ECOHARVEST

Nama *

First

Last
Alamat *

Street Address

Address Line 2

City

State / Province / Region

Postal / Zip Code

Country
Email *
Telefon *
Perkhidmatan *
 Pertanyaan & Khidmat Nasihat 
 Pembelian 
 Kursus & Latihan 
 Komen & Cadangan 
Pesanan/Keterangan Anda *
Bagaimana Anda Mengetahui Mengenai Kami
 Facebook 
 Google Search Engine 
 Yahoo 
 Blog 
 Rakan Anda 
 Iklan/Advertisement 
 Lain-lain (Nyatakan) 
Image Verification
captcha
Please enter the text from the image:
[Refresh Image] [What's This?]
Powered byEMF Forms Online
Report Abuse

Like Kami Di Facebook

HARI BERTEMU PELANGGAN




Salam...

Pada 8-9/05/10 yang lalu, KS ECOHARVEST telah menerima jemputan daripada Jabatan Pertanian Klang untuk menyertai 'HARI BERTEMU PELANGGAN' yang telah diadakan di Pusat Pertanian Meru, Klang, Selangor.

Pada acara yang diadakan selama 2 hari tersebut, kami telah membuka booth pameran serta kaunter jualan produk yang telah kami sediakan. Disamping itu, kami telah berjaya memperkenalkan syarikat kami kepada pengunjung yang hadir.

Acara seperti ini begitu penting dalam mempromosikan syarikat kami & juga perkhidmatan yang kami sediakan.

Alhamdulillah, segalanya berjalan dengan begitu lancar sekali dan kami juga telah berjaya menjual hampir keseluruhan produk yang kami sediakan dengan begitu baik sekali.

Terima kasih saya ucapkan kepada isteri tercinta Siti Hajar, Ridzuan & Norrita, Azhar, Anuar, Ridhuan, Norlaily & keluarga, & ibu saya Puan Hamidah serta ramai lagi yang memberikan semangat & membantu kami serta menyokong perjuangan kami.

Terima kasih semua.

Read More..
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

PROJEK HIGH SCHOOL KLANG

Salam,
Pada hari Rabu (050510) yang lalu, KS ECOHARVEST telah bekerjasama dengan pihak Sekolah Menangah Kebangsaan Tinggi Klang dalam memberikan taklimat serta latihan amali kepada pelajar tingkatan 4 & 5 yang mengambil matapelajaran Sains Pertanian.Keseluruhan pelajar tersebut adalah seramai 60 orang pelajar.

Tujuan taklimat & latihan amali ini diadakan adalah untuk memperkenalkan teknologi pertanian terbaru, dimana sistem pengairan merupakan antara isi kandungan utama taklimat tersebut. Para pelajar telah diberikan pendedahan mengenai sistem fertigasi yang juga telah dipasangkan di sekolah tersebut.
Terima kasih saya ucapkan kepada Puan Kheryani & Puan Pengetua yang memberikan peluang kepada pihak kami dalam berkongsi maklumat & juga pengalaman kepada pelajar semua memandangkan saya merupakan bekas pelajar 'HIGHSCHOOLIAN' & juga pelajar Sains Pertanian. Kami berharap agar taklimat ini menjadi pemangkin kepada penglibatan pelajar tersebut dalam bidang pertanian.
Kepada sekolah-sekolah yang mempunyai matapelajaran Sains Pertanian & juga inginkan suasanan kehijauan, kami bersedia untuk memberikan khidmat kami dalam menyusunatur projek pertanian, memberikan taklimat & khidmat nasihat, serta menjadi rakan projek kepada projek pertanian di sekolah anda. KS ECOHARVEST "your agrotech expert"


PERTANIAN ADALAH PERNIAGAAN

Read More..
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...