BORANG MAKLUMAT KS ECOHARVEST

Nama *

First

Last
Alamat *

Street Address

Address Line 2

City

State / Province / Region

Postal / Zip Code

Country
Email *
Telefon *
Perkhidmatan *
 Pertanyaan & Khidmat Nasihat 
 Pembelian 
 Kursus & Latihan 
 Komen & Cadangan 
Pesanan/Keterangan Anda *
Bagaimana Anda Mengetahui Mengenai Kami
 Facebook 
 Google Search Engine 
 Yahoo 
 Blog 
 Rakan Anda 
 Iklan/Advertisement 
 Lain-lain (Nyatakan) 
Image Verification
captcha
Please enter the text from the image:
[Refresh Image] [What's This?]
Powered byEMF Forms Online
Report Abuse

Like Kami Di Facebook

SINAR HARIAN VISIT KS ECOHARVEST

SALAM KEJAYAAN SEMUA!!!
Post kali ini ingin kami kongsikan beberapa detik menarik di PLANTER'S VILLE.

LAWATAN SINAR HARIAN KE PLANTER'S VILLE

Baru sahaja petang tadi (180711 jam 5 petang) kami telah didatangi oleh saudari Zehan dari akhbar Sinar Harian yang telah hadir untuk membuat sesi temuramah & lawatan untuk dimuatkan dalam kolum akhbar Sinara Harian. Ianya telah membuka lembaran baru dalam memperkenalkan syarikat kami kepada anda semua.

Ianya merupakan suatu perkara yang menarik & membanggakan tatkala kami sedang berkerja keras melaksanakan kerja-kerja di ladang.

InsyaAllah laporan hasil temuramah bakal dimuatkan dalam akhbar tidak lama lagi.









GETU & TRELLIS

Siapa nak kena getu??? Hehehehe...Bukan getu di peha...Tapi menggetu tunas air...

Kerja-kerja membuang tunas air telahpun bermula. Pemasangan trellis juga telah berjalan seperti yang dirancang. Selepas ini, bermula projek melilit pokok rock melon ini setiap hari...Huhuhuhu...





UiTM RESEARCH @ PLANTER'S VILLE

Perkembangan terbaru dari ladang KS ECOHARVEST diteruskan dengan kemasukan 5 penuntut UNIVERSITI TEKNOLOGI MARA (UiTM) khususnya dari Fakulti Perladangan & Agroteknologi yang kini telahpun memulakan program penyelidikan di PLANTER'S VILLE.

Alhamdulillah mereka yang terdiri daripada pelajar ijazah & juga Master begitu komited dengan penyelidikan di Planter’s Ville. Diharapkan agar program seperti ini dapat memberikan manfaat kepada syarikat.

Pada sesi kali juga kami bakal membuka peluang kepada para pelajar khususnya DPIM di peringkat cawangan untuk menjalani latihan praktikal di PLANTER'S VILLE dimana kami membuka kuota seramai 6 orang sahaja & kami mengharapkan penyertaan dari setiap cawangan (ARAU, JENGKA, KUALA PILAH, SAMARAHAN, KOTA KINABALU). Mudah sahaja, anda hanya perlu isi maklumat di borang secara online yang terdapat di blog kami.







NEW COMER @ KSECOHARVEST

Ahli baru Planter’s Ville yang menjadi penyeri dan penghibur di kala kami sedang kepenatan telah pun hadir  iaitu arnab yang kami baru beli minggu lepas.Gelagat mereka sangat mencuit hati.

Kami mengalu-alukan kedatangan anda ke PLANTER'S VILLE, banyak perkara yang menarik boleh dikongsi bersama. Untuk maklumat lanjut anda boleh menghubungi Marketing Exec. kami - En. Rawi (013-9155388).




SALAM PERKENALAN PADA ORANG JAUH

Jutaan terima kasih kami ucapkan kepada En. Hafizullah Mansor, guru Sekolah Menengah yang bertempat di Negeri Sembilan yang telah hadir melawat ladang kami pada hari Sabtu yang lalu (160711).
Kami berharap agar segala info yang telah disampaikan oleh En. Rawi, Marketing Exec kami dapat dijadikan panduan dalam meneruskan projek Fertigasi ditempat cikgu.


OKLAH!!! SAMPAI DISINI DAHULU INFO TERBARU MENGENAI KAMI.... ESOK NAK SAMBUNG KERJA PULAK...BAGI KAMI REHAT DULU OK!!!

SALAM KEJAYAAN!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...