BORANG MAKLUMAT KS ECOHARVEST

Nama *

First

Last
Alamat *

Street Address

Address Line 2

City

State / Province / Region

Postal / Zip Code

Country
Email *
Telefon *
Perkhidmatan *
 Pertanyaan & Khidmat Nasihat 
 Pembelian 
 Kursus & Latihan 
 Komen & Cadangan 
Pesanan/Keterangan Anda *
Bagaimana Anda Mengetahui Mengenai Kami
 Facebook 
 Google Search Engine 
 Yahoo 
 Blog 
 Rakan Anda 
 Iklan/Advertisement 
 Lain-lain (Nyatakan) 
Image Verification
captcha
Please enter the text from the image:
[Refresh Image] [What's This?]
Powered byEMF Forms Online
Report Abuse

Like Kami Di Facebook

Salam Perkenalan


Nama saya Kamarul Ariffin bin Othman. Dilahirkan di Klang, Selangor pada 23 September 1983. Menerima pendidikan awal di Sekolah Kebangsaan Batu Belah Klang sehingga tahun 1995, kemudian ke Sekolah Menengah Kebangsaan Tinggi Klang (High School Klang) sehingga tahun 2000. Seterusnya saya telah menyambung pengajian saya di UiTM dengan mengambil jurusan Diploma in Plantation Industry and Management (DPIM) di Jengka, Pahang sehingga tahun 2004 sebelum melanjutkan pengajian saya di dalam B.Sc.(Hons) Plantation Industry and Technology Management sehingga tahun 2006. Saya telah memulakan kerjaya saya pada tahun Jun 2006 dengan menyertai Boustead Estate Agency Sdn. Bhd. sebagai Penolong Pengurus Ladang. Kuala Muda Estate, Sungai Petani Kedah merupakan ladang pertama yang diuruskan oleh saya seluas 1430.7 ha. Kemudian pada Mac 2008 saya telah dihantar ke Jih Estate, Kanowit Sarawak untuk membantu menguruskan ladang seluas 2618.0 ha. Oleh kerana minat yang sangat mendalam terhadap bidang pertanian, saya telah bercadang untuk meneruskan pengajian saya ke peringkat yang lebih tinggi, dan seterusnya tercetuslah idea untuk menubuhkan syarikat berasaskan pertanian hasil gabungan ilmu, pengalaman dan juga keyakinan bahawa "PERTANIAN ADALAH PERNIAGAAN".

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...